سفارش تبلیغ
صبا ویژن
   RSS  Atom  |   خانه | پیام‌رسان |   شناسنامه |   پست الکترونیک |  پارسی بلاگ | یــــاهـو
اوقات شرعی

مهرگان

بزن بارون بزن خیسم کن آروم ترم کن (سه شنبه 86/7/17 ساعت 10:57 عصر)

به یادش و یاریش

-------------------------

صدام کن ای صداقت پیشه بی بی گل عزیزه

                                                

تمام دل خوشیم اینه که دل با تو رفیقه

                                                            

صدام کن ای هوای تازه ای عطر رونده

                                                           

هوا پر شه پر از پرهای رنگی پرنده

                                                            

بزن بارون بزن خیسم کن آروم ترم کن

                                                           

کمک کن زه  بارون من غریبم پرپرم کن

                                                            

بزن آتیش به جونم شعله کن خاکسترم کن

                                                         

بزار سر بروی دوشم سایه کن تاج سرم شو

                                                       

تو عاشق پیشه ای همیشه ای محشر به پا کن

                                                          

 من عاشق ترین آواره عالم صدا کن

                                               

من از مکتب سراغ قبله عشقو گرفتم

                                                      

تو اینجا تا ابد از عشق مردن را بنا کن

                                                    

---------------------------

موفق  و پیروز باشید



  • کلمات کلیدی :
  • نویسنده: سید متین گلشن

  • نظرات دیگران ( )


  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    یه روز خوب و بد
    مشکلات .............
    بزن بارون بزن خیسم کن آروم ترم کن
    سبب
    شروع
  •   بازدیدهای این وبلاگ
  • امروز: 4 بازدید
    بازدید دیروز: 2
    کل بازدیدها: 4371 بازدید
  •   درباره من
  •   لوگوی وبلاگ من
  • مهرگان
  •   اشتراک در خبرنامه
  •  
  •   آهنگ وبلاگ من