سفارش تبلیغ
صبا ویژن
   RSS  Atom  |   خانه | پیام‌رسان |   شناسنامه |   پست الکترونیک |  پارسی بلاگ | یــــاهـو
اوقات شرعی

مهرگان

مشکلات ............. (یکشنبه 86/8/13 ساعت 1:20 عصر)

سلام بر .............

دیگه جواب سلام ما را هم نمیدن .....

چرا؟........

تا حالا شده پشت سرهم مشکلات کوچک و بزرگ بریزه سرتون و مختون هنگ کنه؟.....

تاحالا شده که هر کدوم  از مشکلات را میخوای حل کنی به همدیگه متصل باشند و نتونی ؟....

مثل خر بمونی تو گل ......

خدا را شکر آدمی هستم که صبر میکنم تا حل بشه ..........

ولی دیگه دیگه بعضی وقت ها آدم دیگخ قاطی پاتی میکنه....

--------------------------------------------------

امروز ناراحتم به شدت .....

چرا چون الکی مادرم را ناراحت کردم بیخود و بی جهت ......

تاحالا نفرینم اینطوری نکرده بود ......

میدونین من حتا ترس دارم که سر مادرم داد بزنم و حرف زشت بزنم و حتا بی ادبی کنم

ولی خوب با اینکه این کارا نکردم روزم را خراب کردم با ناراحت کردن مادر یعنی عزیز ترین ............

تازه این اولش هست.........

----------------------

ناراحتم که دارم جایی را که 22 داخلش زندگی کردم را ترک میکنم برای همیشه

جایی که دیگه نمیبینمش چون قراره خراب بشه تا خاطرات من و خانوادم به دست خاک سپرده بشه

کاشکی کسی بود تا سر رو شونه هاش بزارم و با خیاله راحت ................

کاشکی ...............

 تازه این ها حل شدنی ولی تو این جامعه که زندگی میکنی مشکلاتش هروز

زیادتر از دیروز میشه ..........



  • کلمات کلیدی :
  • نویسنده: سید متین گلشن

  • نظرات دیگران ( )


  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    یه روز خوب و بد
    مشکلات .............
    بزن بارون بزن خیسم کن آروم ترم کن
    سبب
    شروع
  •   بازدیدهای این وبلاگ
  • امروز: 1 بازدید
    بازدید دیروز: 2
    کل بازدیدها: 4368 بازدید
  •   درباره من
  •   لوگوی وبلاگ من
  • مهرگان
  •   اشتراک در خبرنامه
  •  
  •   آهنگ وبلاگ من